30 Haziran 2012 Cumartesi

Breathe



-“kalk gidelim” derken sahici miydin, yoksa yine hayallerinin içinde yüzüp, beni de tam ortasına mı çekmeye çalışıyordun?

- Sanırım o kadar da sahici değilmiş, sesin çok kısık geliyor artık, güçlü cümleler de kuramıyorsun, oysa sen ne severdin o meşhur tonlama ve vurguları

-bence sen bu gökyüzünün altında maviliğe dalıp giden uğur böceğinden farksızsın, onlar renkleri senin kadar iyi seçemez belki, çünkü sen renk konusunda ustasındır bilirim, senin karıştırdığın maviler, yeşiller bir başkadır, sandalyenin ahşabında 15 tonda kahverengi görür, hepsinin hikayesini bana anlatırsın, ama sen uğur böceğinden farksızsın yine de, ona da bakarken dilek diliyorum, sana da baktığımda dilek dilemek istiyorum, ama bu dilekler kendim için değil, senin için…

Hiç yorum yok:


Lütfen bu sitedeki görselleri ve yazıları izinsiz kullanmayınız..