7 Şubat 2012 Salı

Bulut


Bir küçük bulut olsaydım, renkleri seçme gücüm olmasaydı da, sadece izleseydim onları, üzerimden akıp gitselerdi, şarkılar çalınsaydı uzaklardan ben de sesin kaynağını bulmak için süzülseydim ordan oraya, dinleseydim usulca kimse farkıma varmadan, ben de konuk olsaydım onların sofrasına ve eğlencesine...

Küçük kız bana el sallasaydı, ardımda beyaz bir topak yerine, binlerce hayalinin ev sahibini görseydi...

Geçseydim pek çok nehrin üstünden, kuşlar yansımalarını izlerken, başlarını kaldırdıklarında göz göze gelseydik ve ben her kanat çırpışlarındaki özgürlük esintisini hissetseydim...

İstemek yerine, bir var bir yok olsaydım ben, görünmezliğimi kutlasaydım kendi kendime, bu da benim özgürlüğüm ve huzurum olsaydı…

4 yorum:

Elif dedi ki...

teşekkürler bu güzel şarkı için :)

Adsız dedi ki...

saçlarını kısa keselim mi tekrardan ne dersin

Unknown dedi ki...

greta, çok güzel gerçekten de:)

Unknown dedi ki...

yok kesmeyelim, çok bekledim uzamasını iyice uzasın, sonra yine çok kısa kestirmeyi düşünüyorum. Çünkü ben ya çok kısa, ya da çok uzun saç seviyorum:)


Lütfen bu sitedeki görselleri ve yazıları izinsiz kullanmayınız..