4 Ocak 2012 Çarşamba

Mavi

Angus and Julia Stone-Mango Tree http://fizy.com/#s/136gd9


Birileri bir şeyler fısıldıyor uzaktan...hayal meyal duyuyorum, seçiyorum bir iki kelimeyi, genelini ise kendim kuruyorum kafamda, birleştiriyorum kelimeleri, geleceğimi okumaya çalışıyorum. Hiç de kolay değil, çoğu zaman duyduklarım beni pek de mutlu etmiyor. O zaman bırakıyorum dinlemeyi, kapatıyorum gözlerimi, hayal kurmaya başlıyorum, elimin altında çimenler hissediyorum, yüzümde ise yumuşak rüzgarı, gözlerimi açtığımda olabildiğince mavi her şey, çok huzurlu bir mavi, içinde boğulmak istiyorum, sürükleneyim diyorum, kalkamıyorum, kımıldayamıyorum, bakakalıyorum maviye...mavi beni sarıyor, ben maviye sarılıyorum, öyle kala kalıyoruz...Gelecek ise önemini kaybediyor...

Hiç yorum yok:


Lütfen bu sitedeki görselleri ve yazıları izinsiz kullanmayınız..