19 Aralık 2010 Pazar

İtalyan dostum

Carlo Collodi'nin yaratısı olan, hepimizin sevimli yalancı olarak tanıdığı, İtalya diyarlarından bir konuğumuz olacak...ve huzurlarınızda şahsına münhasır Pinocchio...

Nutelle kavanozuyla birbirimize bakarken, ki ben hiç sevmem nutellayı(!).. Tamam Pinocchio yalan söylemenin cezasını aldın, ben de nasiplenmeyeyim boş yere..Kim efendim ben mi sevmem nutellayı, bıraksanız içinde bile yüzerim:)

2010 ağır ağır maziye karışmak üzereyken, pinocchio ve ben size yalansız dolansız, kırmızı balonlarla dolu, bol gülünesi bir yıl diliyoruz...


Bu arkadaşla aramda olan samimiyete fazla kanmayın, kendisi pek şımartılmaya gelmez

2 yorum:

modafobik dedi ki...

Hehe keyifli bi post olmuş valla! :)


Modafobik yeniyılda da ışıl ışıl!
Agatha'dan 250 TL değerindeki hediye çekini kazanmak için son 3 gün, kaçırmayın!

cadizeyn dedi ki...

Sevimli bir kurbağasın. Pinokyo'nun adının geçtiği bir yazı okumayalı epey olmuş,nedense..Bu kadar mı büyüdük farkında olmadan?


Lütfen bu sitedeki görselleri ve yazıları izinsiz kullanmayınız..