26 Nisan 2010 Pazartesi

Away we go


Sinemada vizyon süresince gidemeyip de içimiz de kalan filmler olur ya. Benim için de "Away we go" öyle bir filmdi. Zaten afiş tasarımı, iki sevimli samimi oyuncu ve sevgili yönetmen Sam Mendes'in bu filmi çekmesi izlemem için yeterli sebepler diye düşünüp hemen dvd'yi kapıp, sevgili kanepem ve ben dün bu filmi keşfe çıktık. Konu çok sade aslında, sizi şaşırtan acaip olaylar filan yok. Çok sevimli bir çiftin kendilerine sevebilecekleri bir hayat kurup, aile olabilecekleri yer arayışlarıyla ilgili. Tabi bu yeri bulmaya çalışırken de çok değişik insan portreleriyle karşılaşıyorlar ve nasıl ebeveynler olmak istemediklerine karar veriyorlar. Birbirlerini yeterince sevmeleri ve bu çocuğu olağanca güçleriyle istemeleri zaten iyi bir aile olabilmeleri açısından yeterli, ihtiyaçları olan huzurlu bir lokasyon ve düzgün bir sosyal hayat..E onu da bulup bulamadaklarını söylemeyeyim. İzleyin ve görün..:)
Film dahi olsa, benim gibi basit düşünen insanların var olduğunu görmek güzel..Bu dünyada en çok ihtiyacımız olan 2 şey karşılıksız sevgi ve güven duygusunun o kusursuz rahatlığı..Bu 2 tatlı insan hayalimdeki aile imajına birebir uymaktaydı..Filmdeki Burt gibi erkekler var mıdır gerçek hayatta, yoksa unut gitsin mi dersiniz???

6 yorum:

cadizeyna dedi ki...

bu filme karşı bir iştah oluşturdu bende yorumun. izledikten sonra söylerim öyle erkeklerin olup olmadığını:)

oceania dedi ki...

tamam izle değerlendir bakalım, vahim mi değil mi durum? çok aşırı beklenti duyulacak bir film değil kendini iyi hissettirebilecek sade şirin bi film o kdr:)

laleninbahcesi dedi ki...

bu gün bu filmi izleyecektim sonra Başka Dilde Aşkı izledim...

oceania dedi ki...

Başka Dilde Aşk'ı hala izleyemedim ilk fırsatta izlemek istiyorum ben de

nar dedi ki...

Bu filmi bir arkadaşım o kadar beğenmiş ki anlata anlata bitiremedi. Sen de güzel diyorsun, ben de bir izleyeyim:)

oceania dedi ki...

Şöyle konusu inanılmaz ilginç falan değil, çok sıradan ama duygular güzel işlenmiş ve diyaloglar çok hoşuma gitti benim..eline kahveni ve kurabiyeni alıp kendini sıcacık ve samimi hissedebileceğin bir film, oyuncular halktan seçilmiş gibi:) filmin sonunda dedim ki; az da olsa bazı insanların güzel bir aile olabilmek adına hevesli olabileceklerini görmek çok hoş!


Lütfen bu sitedeki görselleri ve yazıları izinsiz kullanmayınız..